![](https://data.stagingmag.nl/208/issues/31584/407934/assets/media/fcb3845f5f9aa02c0015c0ef11ad364520c0d942fd78407cc9cb5e3b81eaedef.jpg)
![](https://data.stagingmag.nl/208/issues/31584/407934/assets/media/19e3e6d9a61fbfaea2a8523887223d36fe2936152b120cc1441ec4094fb375f0.jpg)
![](https://data.stagingmag.nl/208/issues/31584/407934/assets/media/e5a20a70247035e65d8f412f4835f6de165696a931100db53ef8c4242e0fa711.png)
Uit Fastbreak 4 Leerwerkboek
![](https://data.stagingmag.nl/208/issues/31584/407934/assets/media/81f16558c4a2a8802624070791faea381ad4e185e188474d43a7b4cab80a54a5.png)
Elke unit eindigt op een communicatieve opdracht in een realistische context: een telefoongeprek, een dialoog op de stageplek, een review...
Leerlingen kiezen een rol: die van klant of winkelbediende, van bezoeker of receptionist … Leerlingen uit richtingen Onthaal en recreatie en Organisatie en logistiek moeten beide rollen
kunnen uitvoeren.
MINIDIALOGEN MET NATIVE SPEAKERS
- Leerlingen beluisteren de dialoog.
- Daarna laten ze een deel van de zin vallen en vullen aan.
- Op het einde nemen ze de rol van één van de sprekers over.
Functional language mondeling inoefenen: dat kan met de minidialogen, ingesproken door native speakers. Leerlingen nemen deel aan de dialoog: ze nemen zichzelf op en beluisteren het resultaat.
ACTIVITY CARDS
- Leerling kiest voor een eenvoudige of moeilijke versie
- Functional language op de achterzijde: voor wie taalsteun nodig heeft
- Elk kaartje is uniek: veel oefenkansen en herhaling mogelijk
48 kaartjes om dialogen in te oefenen op twee niveaus
TERUG NAAR BOVEN
Succeservaring voor elke leerling