![](https://data.maglr.com/208/issues/41146/512322/assets/media/d6a8316ba05e41f98bcd8b30dded15888db04c122fcb0fb005e85b30cbc73bad.png)
Leerlingen kiezen een rol: die van klant of bediende, van bezoeker of receptionist … Leerlingen uit de richtingen Onthaal en recreatie en Onthaal, organisatie en sales moeten beide rollen kunnen uitvoeren.
Elke quarter eindigt op een communicatieve opdracht in een realistische context: een bezoeker onthalen, tickets bestellen voor een pretpark, schade aan je smartphone rapporteren …
SUCCESERVARING VOOR ELKE LEERLING
Fastbreak 5 Leerwerkboek
![](https://data.maglr.com/208/issues/41146/512322/assets/media/d2b9034eeb59b40005a6e30c4b5a6dad23aaaf7f0a41bb2e0105410269493f98.png)
Functional language wordt op twee niveaus ingeoefend.
DIFFERENTIATIE
- Basiszinnen staan vetjes: die moet elke leerling kunnen gebruiken.
- Uitbreidingszinnen worden ingeoefend via plusopdrachten.
Functional language mondeling inoefenen: dat kan met de minidialogen, ingesproken door native speakers. Leerlingen nemen deel aan de dialoog: ze nemen zichzelf op en beluisteren het resultaat:
MINIDIALOGEN MET
NATIVE SPEAKERS
- leerlingen beluisteren de dialoog
- daarna laten ze een deel van de zin vallen en vullen aan
- ten slotte nemen ze de rol van een van de sprekers over
TERUG NAAR BOVEN